Заклад дошкільної освіти (ясла-садок комбінованого типу) «Хоровод» Української міської ради

Керівник – ТЕРПИЛО ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

Адреса: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, 23

Електронна адреса: dnzhorovod@ukr.net

Телефон: (04572) 7-68-4; 2-15-00

Графік роботи: Пн.-Пт. 7.00-19.00, Сб.-Нд. вихідні

Інформаційна довідка

Заклад дошкільної освіти «Хоровод» – це садочок в якому створені належні умови: комфорт, затишок, спокійна і довірлива обстановка, професійні педагоги, необхідна навчально-дидактична база та розвивальне середовище для становлення особистості дитини, адже кожна дитина неповторна та унікальна. ЗДО «Хоровод», зорієнтований на запити сімї і її потреби по здійсненню якісного виховання, навчання та розвитку дошкільнят.
Заклад працює 5 днів у тиждень з 12-ти годинним робочим днем (7.00 – 19.00)

В закладі працює 11 вікових груп :
2 – ясельні,
9 – садових, з них 1 група інклюзивна та 2 групи логопедичні.

Колектив садочка налічує – 70 осіб

Серед них – 35 педагогів
Педагогічний склад налічує:

• директор
• вихователь-методист
• 3 музичних керівника
• 2 вчителя-логопеда
• фізінструктор
• практичний психолог
• 25 вихователів
• 1 асистент вихователя

З турботою та увагою ставляться педагоги до своїх вихованців, забезпечуючи їм затишок, догляд, розвиток та виховання. Усі педагоги володіють високою педагогічною майстерністю, творчі, ініціативні, здатні до нестандартних педагогічних дій, дійсно закохані в свою справу. Кожен із них має індивідуальний творчий потенціал, різноманітні нахили і здібності. Вони працюють над осучасненням педагогічного процесу, впровадженням нових форм діяльності в умовах модернізації дошкільної освіти, забезпеченням гармонійного та всебічного розвитку дошкільнят.

У навчально-виховному процесі дошкільного закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, піші переходи, свята та розваги, гуртки тощо. Вони організовуються підгрупами, індивідуально залежно від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення закладу, професійної майстерності педагога.
Основною формою організованої навчальної діяльності дітей дошкільного віку залишаються заняття з різних розділів програми (переважно це тематичні, комбіновані, інтегровані).